klaraslivochmode

svar från frågestunden

Kategori: Allmänt

Postat av Emma:

Du har så snygg stil!
Vilka affärer rekomenderar du? Någon favorit?
KRAM

SVAR: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Jag gillar att blanda lite rockigt med gulligt och då rekomenderar jag Carlings! De har en massa fint :) Annars så är H&M, Bik bok och VILA ställen jag också handlar på. Second hand är också bra!

____________________________
 
Postat av: Oliva k

Vad är det bästa med teaterlinjen?

Tre saker du tar med dig till en öde ö?

Önskeresemål? 

Favoritfrukt?

____________________________

Vem är din bästa kompis?
 
Är du kär? Isåfall i vem?

Du är fin

Svar: Det bästa med teaterlinjen är att det är fritt och väldigt kul att jobba med så mycket teater :)
Jag hade tagit med mig min mobil, min mamma och ett flygplan till en öde ö.
Jag har Barcelona som önskeresemål :)
Mango är min favoritfrukt!
Min bästa kompis är Sara! Och Linna och Frida är två andra väldigt nära vänner.
Jag är inte kär i någon alls just nu.

Du är också fin Oliva :)

____________________________

Postat av Matilda:

Bästa tv program?

Vill du tatuera dig? Vad? :D

Vem är din största inpirationskälla i mode?

PUSS PÅ DIG

Svar: Hmm.. Ensam mamma söker är ett program jag gillar ;)
Jag vill inte tatuera mig just nu men om jag skulle så vill jag skriva: mor, far & syster.
Olika bloggare är min insperation till mode. Kommer ett inlägg om mina favoritbloggar i helgen tänkte jag :)

Puss på dig med!

Postat av AnnaP:

Är du singel?

Har du några husdjur?

Hur länge har du bloggat och varför?

Svar: Ja jag är singel.
Nej, inga husdjur!
Jag har bloggat i flera år men just klaraslivochmode har jag haft ett halvår typ :) Jag började blogga för det verkade kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: