klaraslivochmode

morgonstund har guld i mun

Kategori: Allmänt

Godmorgon snyggingar!
 
Jag är faktiskt lite förvånad själv över vad jag gjorde imorse, jag gick upp vid kvart över 8 och drog på mig träningskläder och tog en runda med de nya stavarna pappa har köpt! Såna stavar som liksom "studsar" Rikigt bra! Fick upp pulsen och svettades efter bara några minuter. Det blev en runda på drygt lite mer än en halvtimme. Sen hoppade jag in i duschen och sen i ,morgonrocken. Gjorde sen en god frukost och tittade på Sex and the city. Vilken morgon! :)
Jag ska snart byta ut morgonrocken till kläder och städa upp lite i köket.
Jag ska jobba ikväll men ska förhoppningsvis träffa Joanna innan det, den skiten åker ju på solsemester på torsdag... Inte alls avis!
 
Kössssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: