klaraslivochmode

Svar på era frågor

Kategori: Allmänt

Postat av: Hannah S

kan du inte länka de bloggar du läser både "kändis" bloggare och dina kompisar?? :)

Svar: Jo absolut! Det kommer i ett inlägg senare i veckan :)

Postat av:

 

Top 5 hetaste kändisar just nu!

Svar: Jag har så dålig koll på sånt! Jag vet faktiskt inte!
Postat av:

 

Are you in löööve? ;)

Svar: Jag är inte in löööve ;)

Postat av:

Favoritbutik & favoritplagg!

Svar: Hmm.. Carlings är nog min favoritbutik. Mitt favoritplagg.. jag kan visa det i ett inlägg senare i veckan :)

Postat av:

 

har du några planer på vad du ska göra efter gymnasiet? plugga vidare direkt? och isåfall till vad?
Grym blogg!!

Svar: Efter gymnasiet vill jag nog jobba ett år där jag jobbar nu och bo kvar hemma. Sen vill jag plugga på en folkhögskola och läsa teater. Tack! Kul att du läser min blogg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: