klaraslivochmode

the ugly truth

Kategori: Allmänt



Hej fina läsare!

Hoppas ni inte blir helt vettskrämda av denna bilden men detta är jag utan smink och som ni ser så har jag problem med acne. Det ser kanske inte så hemskt ut på denna bilden men det är värre i verkligheten. Jag har verkligen testat alla produkter som finns på apoteket men INGENTING har hjälpt men i dag så var jag hos doktorn för andra gången för att få hjälp och nu så har jag äntligen fått en remiss till hudkleniken i Halmstad. Hoppas verkligen att jag kan få hjälp nu. Ni andra som också har problem med detta låt det inte gå i överhand. Det finns dagar jag känner som ful så det finns bara inte, jag har gråtit och slått mot min spegelbild men hey girls and boys det är inte hela världen! Kom ihåg att du är verkligen inte den ända med detta problem.

PUSS PUSS

Kommentarer

  • Danica säger:

    Lycka till clara, jag lägger dock inte märke till det för du är så fin ändå!

    2012-01-26 | 18:36:50
    Bloggadress: http://pikiz.se
  • Danica säger:

    Oj jag stavade fel, Klara^

    2012-01-26 | 18:37:16
    Bloggadress: http://pikiz.se
  • Vicky säger:

    Heja klara :P

    2012-02-06 | 16:50:17

Kommentera inlägget här: