klaraslivochmode

Du får mig att skratta när jag inte ens vill le

Kategori: Allmänt



Rubriken på dagens inlägg stämmer väldigt bra in på min fina vän Frida, vad skulle jag göra utan dig? Du är den jag alltid skrattar med och den som alltid finns där om man behöver en kram. Jag älskar dig!

Hej fina ni!
Jag måste bara få ur mig en sak.. så härligt det är med denna vårkänsla!! Vårjacka och solbrillorna på. Tillbringade morgonen på körskolan och förmiddagen på stan med bästs Frida. Hittade ett par solbrillor eller ah Frida hittade dom och sa att dom passde mig perfekt! Så jag litade på henne och köpte dom ;) Köpte även en svart kofta, ett träningslinne och torrshampo. Lunch på donken och sen vidare till skolan med en varsin glass i solen! Samhällslektion med debatt, mkt intressant!
Lika gött väder efter skolan som inne, passade perfekt med en promenad i trevligt sällskap :)
Hoppas ni har haft en bra dag!

Och stort grattis till en utav mina finaste vänner, Filip!

PUSS PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: