klaraslivochmode

Svar på era frågor

Kategori: Allmänt

Ska vi göra nått äckligt baby?

Svar: Du och jag under täcket baby, grym låt. 

Vem är din syster, vad gör hon och vart bor hon?

Svar: Min syster bor i Halmstad och pluggar till lärare. 

vad har du för framtidsplaner?

Svar: Jadu.. Ska jag vara helt ärlig så är jag osäker men jag hade nog gärna velat jobba med teater på det komiska planet, typ revyer och stand up! Bilda familj är något jag gärna vill göra i framtiden.

Har också finnar, hur får du veck dina, har provat med massa medel och det hjälper inte. Hur gör du?

Svar: Jag lider med dig vännen! Jag har inte fått bort mina men det är förhoppningsvis på G! Jag som du har testat alla krämer som finns men de har inte hjälpt. Jag gick till doktorn några gånger och fick tillslut en remiss till Hudmottagningen i Halmstad så nu har jag fått antibiotika som jag ska äta i tre till sex månader.  Hoppas du får bort dina med!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Tack för svar på din sista frågan. Jag menade absolut inget illa med frågan, bara undrade om du gjorde ngt speciellt för dina syns inte och du är så himla himla vacker :) <3

    2012-03-07 | 15:55:02

Kommentera inlägget här: