klaraslivochmode

Såhär ser ofta mina dagdrömmar ut

Kategori: Allmänt

 
 
 
Åh vad jag älskar inredning! Idag när jag och Steffi var i stan så gick vi några butiker och ja jag kunde gå där hur länge som helst och titta och drömma mig bort.. Dock köpte jag inget, vi har inte riktigt hittat vår stil här hemma så jag avvaktar lite. Det är så tråkigt att köpa något och sen så passar det inte alls.
 
Ett tips är att faktiskt gå på loppisar och secondhand butiker och leta, det är billigare och man kan hitta riktiga fynd. Jag gillar lite gammal stil så jag fyndar gärna på loppis. Ett bra ställe i Halmstad är Eriks hjälpen! Vi hittade vårt köksbord där och vi är supernöjda med det :)
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt.
 
Ha det!
 
 
 

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Vilka underbara bilder! Precis min stil!

    2013-09-27 | 20:55:44

Kommentera inlägget här: