klaraslivochmode

När valet är självklart

Kategori: Allmänt

 
Igår så gick jag och Patrick på stan och tittade lite affärer, vi var på jakt efter en vinterjacka till Patrick. Jag tycker det är så mysigt att ha en hel ledig dag tillsammans, det blir tyvärr inte så ofta då jag jobbar mycket helger men denna helgen har jag inte jobbat någonting :)
 
Efter nån timme på stan och en vinterjacka rikare så bestämde vi oss för att äta lunch. Eftersom Patrick inte tål gluten så kan vi inte välja och äta precis var som helst, vilket är väldigt tråkigt. Jag gillar Spis&deli som är en restaurang som serverar bra och nyttig mat.
Jag var sugen på att testa deras surdegspizza men så hade dem tyvärr inte glutenfri pizza så vi gick till en annan restaurang som vi vet serverar glutenfri pizza. Patrick tog pizza och jag tog kycklingkebab med pommes och grönsaker och sås och som jag ångrade mig efterrått! Min mage har vant sig vid att jag äter bra mat och sa ifrån att "nej klara, du ska inte äta sånt här"
Och det var så skönt att kroppen sa ifrån! Innan har jag kunnat äta hur mycket dåligt som helst och inte känt någonting..
 
Så nu i fortsättningen blir det bra mat, för är magen glad så är Klara glad :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: