klaraslivochmode

det är något med dig som är bra

Kategori: Allmänt

 
Hej på er! :)
 
Det är inte klokt vad denna veckan har gått fort! Känns som att det var måndags igår ju.. Fast det är riktigt gött att den snart är slut då det är höstlov nästa vecka! Fast inte ska jag få vara ledig och ta det lugnt nejnej jag ska jobba heeeela lovet! Måndag till söndag.. Fast pengar är alltid bra att ha, student som man är :)
Var faktiskt ute och sprang min andra runda denna veckan idag, känns för jäkla bra! Jag som faktiskt hatar att springa men det är ju för min usla kondition, så jag ska jobba upp den så jag kan lära mig att älska att springa.
Gjorde sen en super god smoooothie men jordgubbsfil, hallon och banan. Perfekt efter träningen :)
 
Nu blir det plugg och sen en varm dusch och sen se sista delen utav Torka aldrig tårar utan handskar... Det bästa jag sett på väldigt länge. Jonas Gardell, du är fantastik.
 
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: