klaraslivochmode

Det finns saker jag saknar

Kategori: Allmänt

 
 
Kofta - H&M / Linne - Indiska - Jenas - Monki / Skor - Skopunten
 
Hej på er!
 
Regnet har fallit utan uppehåll hela dagen och nu känner man på allvar att sommaren är över och att vi går mot mörkare och kallare tider. Men som ni säkert har förstått vi det här laget så tycker jag ju om hösten och vintern.. Många tycker säkert att det är tokigt men sån är jaaaaag :)
Efter skolan idag så gick jag, Freja och Ninni på stan. Jag hade lovat mig själv att inte handla något eftersom jag och Frida snart ska till Väla men som vanligt så köpte jag något... En kofta och två strumpebyxor! Jag försöker att intala mig själv att de var nödvändiga inköp... haha.
Nu ska jag läsa lite Strindberg som vi har i läxa till imorgon och sen ska jag nog åka en sväng till Sara :)
 
Hoppas ni har haft en fin dag, fina ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: