klaraslivochmode

söndag

Kategori: Allmänt

 
Heeej på er, fina ni!
 
Då var helgen snart slut. Jag har haft en mysig helg med tjejmiddag och mys med familjen och idag har jag ingen söndagsångest! Efter förra söndagen så kände jag att jag inte skulle slarva med plugget denna veckan och helgen och det har jag inte gjort, så skönt. Jag mår så mycket bättre när jag gör saker i tid och inte behöver stressa. Så jag har suttit och övat manus nu i snart en timme och sen ska jag finslipa lite på teckenspråksläxan och läsa igenom svenskan :)
Förhoppningsvis hinner jag baka kladdmuffins så de blir klara till fikan, åh så gott de hade varit! :)
 
Ikväll så tänkte jag att jag skulle visa mitt lilla ljusslingorprojekt! Ni ser redan en liten sneakpeak på bilden.
 
Hoppas ni har haft en toppen helg! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: