klaraslivochmode

varje dag är ny möjlighet för att lyckas

Kategori: Allmänt



Första tisdagen i tvåan på estet teater är avklarad och det känns så himla bra att vara tillbaka! Det som är det allra bästa är att jag har valt bort matte B och där med inte har någon mer matte på hela gymnasiet, en stor tyngd har verkligen släppts från mina axlar. Jag har nämligen ALLTID haft problem med matten men nu är det över!
Jag förstår att många tycker jag är lite korkad som tar bort matten B men jag kommer inte fixa det nu i gymnasiet, då läser jag hellre upp det senare om jag måste men troligen måste jag inte det eftersom det jag vill med sen inte kräver matte B :)

Nu ska jag äta pizza med mor & far :)

Kommentarer

  • Ior säger:

    Helt rätt! Matte är ju roten till all ondska! :-D

    2011-08-23 | 19:07:56

Kommentera inlägget här: