klaraslivochmode

Nu är det äntligen jul igen

Kategori: Allmänt

 
 
Shänna fina och framför allt trogna läsare!
 
Bloggandet har inte riktigt varit på topp men nu är jag taggad att komma tillbaka och vara riktigt aktiv här inne.
Jag har jullov och det är underbart, har bytt julklappar med Sara idag och jag är så glad över det jag fått av henne! Tänkte visa det i ett senare inlägg. Har även hunnit slå in lite julklappar och ätit god mat med mor och far och pratat lite skit. Nu ligger jag i soffan och ska titta på Svenska hjältar galan. Jag saknar dock min pojkvän, är så ovant att inte ha honom jämte mig i soffan då jag nästan varit hos honom i flera dagar. Jag är så kär i den människan och han gör mig lycklig. Med det sagt så avslutar jag detta inlägg.
 
Puss och godnatt på er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: