klaraslivochmode

1 januari 2012

Kategori: Allmänt

Första dagen på året har nu börjat. Jag skålade in det nya året med min bästa vän och andra trevliga människor i Gullbrandstorp igår. En rolig kväll, tack alla!

Nytt år och helt klart nya möjligheter. Det är nu som man ska skriva vilket nyårslöfte men har i år men det tänker inte jag göra. Jag har ett nyårslöfte men det tänker jag hålla för mig själv. Sara är den ända som vet vad det är. Det är personligt :) Men jag tänker berätta att jag har ett mål om att jag ska börja träna ordentligt igen och bara äta onyttigt en gång i veckan (bakismat är alltid okej)

Jag ska även försöka fokusera på olika saker som jag verkligen vill göra och detta hade jag tänkt fokusera på just nu.

* Ta körkort!
* Jobba hårdare i skolan
* Jobba och ta en bättre hand om min ekonomi
* Leva livet och bara ha kul med nära och kära!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: