klaraslivochmode

jag är den kvinnan som bestämmer över mitt liv.

Kategori: Allmänt

Hej där!
 
Jag har inte skrivit på ett tag jag vet, men det har varit ett känslomässigt kaos i mitt liv ett tag så jag har inte velat skriva för då hade det mest blivit tråkiga inlägg. Jag tänker inte berätta vad som har hänt men jag tror ni förstår mig när jag säger "Man tror att man känner en människa men så fel man kan ha"
 
Jag mår fruktansvärt BRA just nu! Jag har tagit tag i vissa saker och det känns underbart. Jag sitter just nu i stugan och bara njuter av att vara ledig. Jag har jobbat väldigt mycket i några veckor så en ledig dag kändes inte helt fel.  Jag ska laga till lite lunch snart och sen åka och träna! Behöver svettas lite och känna att kroppen får jobba. Ikväll blir det bio med bästa Frida!! Helt perfekt sätt att spendera denna lördagskvällen :)
Jag ska skärpa mig och skriva oftare, jag lovar! :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: