klaraslivochmode

Klara Stigson

Kategori: Allmänt

Ni som inte känner mig kanske har lite funderingar på vem jag egentligen är? Jag ska försöka att fatta mig kort och få ihop en liten beskrvning.
 
Klara med K inte med C, det är jag. Jag är 18år och jag är så glad att jag har mitt körkort! Jag får gå ut på krogen men där är jag faktiskt inte så ofta men ibland dansar även jag på bordet ;)
Familj och vänner och obeskrivligt viktigt för mig.
Kärlek är något jag älskar otroligt mycket och hoppas på att få uppleva med den rätta i framtiden.
Jag vill ta vara på mitt sista år på gymnasiet och ha en fantastik student och sen flytta till Göteborg för att gå på folkhögskola och plugga teater.
Vart jag bor i framtiden vet jag inte men jag är kvar i Sverige.
Jag vill ha många barn och bo i ett lantligt hus med mysig inredning.
Jag vill vara mig själv och det är en aningen knasig men go tjej.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: