klaraslivochmode

I hela mitt liv har jag hört en sång, en sång min mamma sjöng en gång.

Kategori: Allmänt

Hej och hallå fina och verkligen trogna läsare!

Jag har haft ett litet mindre break från bloggen kan man la nästan uttrycka det som! Freja och fram för allt Frida har tjatat på mig att blogga igen så jag ger det ett försök, igen!

Under mitt break har det hänt lite, jag har tagit körkort! Det hann jag skriva i alla fall.. efter några uppkörningar närmare bestämt 4 stycken så fixade jag det! Antingen är jag ingen vidare bilförare eller så var jag bara otroligt nervös och hade ren otur. Jag tycker faktiskt vi kör på sista anledningen ;)
Skolan har rullat på och vi går snart på sommarlov och jag har fixat sommarjobb. Jag blir kvar hos mina tanter och gubbar denna sommaren också :)
Jag träffar fortfarande "E" som jag har skrivit om i tidigare inlägg och han är riktigt bra!

Det var en snabb liten update!

Tänkte köra en bildbomb med bilder från de senaste veckorna, en bild säger ju faktiskt mer än 100 ord.
















take care and peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: