klaraslivochmode

Man måste dö några gånger för att kunna leva

Kategori: Allmänt



Tjänna!

Solen är faktiskt framme idag, det var inte igår! Dock har jag spenderat förmiddagen inne eftersom jag måste packa. Vi ska vara i stugan över helgen och det är både jobb och midsommar så alla sorters kläder måste packas ner. Jag jobbar både midsommarafton och midsommardagen men som tur är så jobbar jag bara till fyra på midsommarafton och börjar fyra på midsommardagen så jag kan ha kul ändå ju!
Ska åka in till stan med Linnea i eftermiddag och sen vidare till stugan med mor min och sen ska jag in till stan igen för att sova hos E. Mycket åkande men det är det värt :)
Har långklänning idag så jag hoppas solen är kvar hela dagen! Jag fyndade den på vuxenloppis för endast 100 riksdaler.

PUSS PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: