klaraslivochmode

Ljusslingor

Kategori: Allmänt

 
 
 
Hej på er!
 
Hoppas att ni har en mysig och fin helg i detta underbara höstväder!
Jag tycker verkligen om hösten, när löven faller och det är lite kyligt och luften känns så frisk!
Det allra bästa med hösten är att det är så mysigt att sätta upp ljusslingor inomhus!
Tyvärr hittar jag inte min gammla jag hade förra året så jag måste införskaffa mig en ny.
Jag har en liten ide som jag tror kommer bli jätte fin, mer om det när det är klart! :)
 
Ikväll ska jag vara taxi åt mammas och pappas gäster och även ha myskväll med Joanna :)
Ikväll är även min finaste Frida ute på sin första krogrunda.. Jag hade så gärna velat vara med! Men har man lovat sin mamma att ställa upp så har man :)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: