klaraslivochmode

sjuk chey...

Kategori: Allmänt

 
Hej på er!
 
Jaha.. då var det min tur och vara sjuk då antar jag :( gaaah, om det är något som är tråkigt så är det att vara sjuk! Det började i måndagskväll med ont i halsen och igår vaknade jag och det var ännu värre men dum som jag är ibland så tvingade jag mig egenom en dag i skolan med feber och tungt huvud.. så när vi slutade vid fyra var jag HELT slut... Så¨jag däckade ganska tidigt igår och jag har sovit halva dagen idag men jag mår faktiskt lite bättre. Hoppas det är så bra imorgon så jag kan gå till skolan! Men mamma sa innan idag att jag inte skulle gå imorgon... gaaah! Jag hinner inte vara sjuk nu :(
 
Nu ska jag äta lite mat och sen vila lite till så jag kan plugga lite sen, om jag orkar!
 
Talk to you later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: