klaraslivochmode

strong is the new skinny

Kategori: Allmänt

Heeej på er, fina ni!
 
Tänkte jag skulle tipsa er lite när det gäller träning, många vet säkert redan detta och gör det redan, men alla kanske inte vet! När jag blir tom på övningar att göra så går jag faktiskt in på youtube och söker på övingar, sök på "övingar för rygg" så kommer det faktiskt upp en hel del bra!
Jag brukar också göra en anteckning i mobilen på vilka maskiner och övningar jag ska göra, för jag hatar att stå stil och bara tänka: Va faaan vad det jag skulle köra idag?! Bättre att skriva ner det :)
 
Nu är snart helgen slut och jag har unnat mig en massa gott och det gör mig ännu mer motiverad till att köra riktigt ordentligt imorgon på gymmet!
Jag ser ingen vits till att träna om man inte vågar att unna sig! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: