klaraslivochmode

Ingen är perfekt

Kategori: Allmänt

Här ekar det tomt men som sagt så är ingen perfekt!
 
Det är ju tur att Blondinbella och de andra bloggarna håller ställningarn när jag inte skriver, höhö!
 
MEN!
 
Nu tycker jag att vi tar och gör ett nytt försök, igen :)
 
Jag känner på mig att jag kommer skriva mycket om träning och kost då jag verkligen tagit tag i den delen och lever nu ett väldigt aktivt och nyttigt liv.
Nu när jag nästan bor hos min käre Patrick i stan så har jag börjat gå på många pass på gymmet som är på kvällarna. Jag har även fått en goding till träningskompanjon och det är fina Mia! Är så härligt att ha någon som stöttar och att jag kan stötta henne. Vi kämpar på och är riktigt duktiga måste jag säga!
 
I eftermiddags så bakde jag super goda bananmuffins som du kan äta med gott samvete! Perfekta till att lyxa till frukosten med eller att ta efter träningen.
Recept finns under bilden:)
 
Ikväll ska jag och mor&far på middags hos farmor&farfar och träffa trevligt besök från Norge. Mysigt:)
P är och hos sin bror och spelar tvspel och annat manligt han inte kan göra med mig ;)
 
Ha en fin kväll kära ni så hörs vi! :)
 
 
Bananmuffisn.
 
Du behöver:
* 1,5 dl fiberhavregryn
* 1,5 dl grahamsmjöl
*2tsk bakpulver
*1/2 krm salt
*1 msk flytande margarin
* 1 ägg
* 1,5 dl mjölk
*2 bananer
 
Sätt ungen på 225 grader. Mosa bananerna och rör sedan ner resten utav ingredienserna och sen lägger du smeten i små formar på en plåt. In med plåten längst ner i ugnen i ca 20 min.
Klart!
 
Ett tips är att strö lite kokos på muffisarna när du ska äta dem :)
 
Lycka till!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: